Постійним гостям термал-готелю “Iváncsó Birtok”!

З задоволенням повідомляємо, що з 2 грудня 2021 року ми відновлюємо Програму лояльності для постійних гостей термал-готелю “Iváncsó Birtok”!

Відтепер, бронюючи на рецепції особисто чи по телефону рецепції +38 067 907 55 00 Ви отримаєте знижку до 7%, в залежності від Вашого персонального Статусу гостя.

 

Умови Програми лояльності для постійних гостей термал-готелю “Iváncsó Birtok”.

1. Визначення термінів

1.1. Гість – фізична особа, на ім’я якої здійснюється бронювання та оплата.

1.2. Головний гість розміщення – фізична особа, яка проживає в номері та на яку фіксується статус програми лояльності. Тільки 1 особа може бути Головним гостем в розміщенні.

1.3. Статус Гостя – умовна назва категорії знижки, що впливає на відсоток знижки на послуги проживання в готелі.

1.4. Програма лояльності – назва дисконтної системи для постійних клієнтів Готелю.

1.5. Готель – термал-готель “Iváncsó Birtok”, розташований за адресою Україна, Закарпатська область, Берегівський район, ур. Урочище, буд. 1.

1.6. Знижка – сума, на яку зменшується вартість номера за добу.

1.7. Бронювання – замовлення послуги розміщення в Готелі на наперед визначені дати, кількість та типи номерів, кількість дорослих та дітей.

1.8. Розміщення – неперервне проживання Гостя в одному номері Готелю, яке він попередньо замовив та оплатив.

2. Статус гостя

2.1. Визначено три Статуси Гостя:

Silver – 6 – 10 розміщень

Gold – 11 – 15 розміщень

Platinum – від 16 розміщень

2.2. Розмір знижки залежить від Статусу Гостя:

Silver – 3%

Gold – 5%

Platinum – 7%

2.3. Статус Гостя присвоюється автоматично в залежності від кількості розміщень у Готелі.

2.4. Статус Гостя змінюється автоматично на наступний день після завершення розміщення.

2.5. Статус гостя не передається чи не делегується від одної особи до іншої, а є персональною знижкою на послуги в Готелі.

3. Умови надання знижок

3.1. Для участі Гостя в Програмі лояльності враховуються Розміщення, заброньовані безпосередньо на рецепції Готелю, по номеру телефону Готелю або на сайті Готелю www.kosino.ua.

3.2. Знижка на Розміщення в Готелі враховується при Бронюванні на рецепції Готелю або по номеру телефону Готелю.

3.3. Знижка розповсюджується на розміщення в номерах наступних категорій:

«Люкс»

«Сімейний Делюкс»

«Сімейний»

«Мансарда делюкс»

«Стандарт»

«Мансарда Романтік»

3.4. При здійсненні Бронювання Гість зобов’язаний повідомити прізвище, ім’я, по- батькові та контактний номер телефону (за необхідності додаткової ідентифікації – дату народження тощо).

3.5. Знижка діє тільки за умови заселення Гостя як Головного гостя розміщення. У випадку заїзду іншої особи, вартість перераховуєтья по повному тарифу та оплачується до розміщення Гостя.

3.6. Для участі Гостя в програмі лояльності враховуються Розміщення, між якими є проміжок не менше одного дня.

3.7. Знижка на розміщення в номері «Королівський» не надається, але враховується в Програмі лояльності для визначення Статусу Гостя.

3.8. Якщо одночасно, по умовам Готелю, для Гостя можуть діяти декілька знижок, то знижки не підсумовуються, а надається знижка максимальна з діючих.

4. Обмеження

4.1. Неоплачене чи оплачене бронювання не є підставою для зміни Статусу Гостя.

4.2. Знижка по Програмі лояльності не розповсюджується на Бронювання та Розміщення Гостя, які здійснено через сайт Booking.com і не враховуються в Програмі лояльності для визначення Статусу Гостя.

4.3. Дія Програми лояльності не розповсюджується на Розміщення Гостя при покупці Подарункового Сертифікату.

4.4. Знижка не надається на періоди проживання у високий сезон. Період високого сезону визначається в односторонньому порядку Готелем. У виключних випадках, знижка може надаватись за рішенням адміністрації готелю, про що попередньо повідомляється в тарифах на сайті Готелю.

4.5. Дія Програми лояльності не розповсюджується на Бронювання та Розміщення Гостя, заброньовані по іншим акціям, знижкам, наданим в подарунок чи з персональною знижкою, а також, по службовому тарифу.

4.5. Дія Програми лояльності не розповсюджується на Бронювання та Розміщення Гостя оплачені за рахунок юридичних осіб чи ФОП.

5. Заключні положення

5.1. Після початку дії Програми лояльності, раніше заброньовані та оплачені розміщення не перераховуються.

5.2. Знижка не компенсується грошовими коштами чи послугами в Готелі.

5.3. Знижка не нараховується на ранній заїзд, пізній виїзд та туристичний збір.

5.4. Знижка не надається на вартість додаткового місця в номері, якщо таке місце передбачено правилами розміщення в номері.

5.5. При відміні бронювання утримується сума за одну добу проживання.

5.6. Статус Гостя може бути анульований за рішенням адміністрації Готелю у разі порушення Гостем правил проживання і нанесення шкоди майну та репутації Готелю.

5.7. Готель залишає за собою право змінювати умови Програми лояльності без додаткового попередження.

5.8. Про зміну телефонного номера та інших анкетних даних просимо своєчасно повідомляти за телефоном: 0 800 303 200 (безкоштовно по Україні).

5.9. В Програмі лояльності враховуються проживання гостей від 01.04.2018 року.

5.10. Дата відновлення дії Програми лояльності: 02.12.2021