П’ЯТДЕСЯТ НАЙЧАСТІШИХ ЗАПИТАНЬ

Відпочинок у комплексі

  1. Які тарифи на вхід до басейнів?

  1. Які ціни на вхід для дітей?

  • Діти до 150 см відвідують комплекс безкоштовно, діти вище 150 см – по тарифу “Дорослий”.

  1. Який графік роботи комплексу?

  • Комплекс працює щодня з 9-00 до 20-00, без вихідних.

  1. Чи працює комплекс на свята?

  • Так.

  1. Чи потрібно бронювати квитки на вхід до комплексу наперед?

  • Не потрібно.

  1. Як доїхати до комплексу з м.Мукачево?

  • Найзручніше – взяти таксі (400-450 грн)

  • Рейсовими автобусами з м.Мукачево до м.Берегове та з наступною пересадкою в м.Берегове на автобус в напрямі с.Косонь. Автобуси за маршрутом Берегове-Косонь, Берегове – Запсонь, Берегове – Чоп та Берегове – Горонглаб їздять з 6-00 до 20-00 год, у вихідні дні кількість автобусних рейсів обмежена.

  1. Як доїхати до комплексу з м.Берегове?

  • З м.Берегове – автобусом з центру міста за маршрутом Берегове-Косонь, Берегове – Запсонь, Берегове – Чоп та Берегове – Горонглаб (відправлення кілька разів на день, крім вихідних). Також можна доїхати на потязі до зупинки Запсонь.

  1. Які розваги є для дітей на території?

          – Аквапарк (у літній період);

          – Дитячий басейн з термальною водою і водною гіркою (у літній період);

          – Ігрова кімната з дитячим аніматором (для дітей від 2-х до 7 років);

          – Міні-зоопарк;

          – Оренда велосипедів (у літній період);

          – Тренажерний зал на відкритому повітрі (у літній період);

          – Мотузковий парк для дорослих та дітей (у літній період);

          – Настільний теніс (у літній період);

          – Водний футбол (у літній період).

  1. Де можна зберігати речі під час відпочинку?

  • Оренда шафи – 50 грн., оренда сейфа – 50грн.

  1. Які басейни працюють?

  • На території комплексу є 7 басейнів: 5 з термальною водою та 2 з прісною. Всі бесейни, крім дитячого, відкриті цілий рік. Можливі короткочасні закриття басейнів на реконструкцію.

  1. Які знижки на відвідування басейнів для груп ?

  • Для груп від 15 чоловік діє ціна за 1-го дорослого – 400 грн. за 3 год., (без знижки – 450 грн.).

  1. Чи є безкоштовний квиток для екскурсовода?

  • Так, для екскурсовода турфірми діє можливість вільного відвідування за умови формування групи більше 15-ти чоловік.

  1. Де можна знайти графік реконструкції басейнів?

  1. Які умови відвідування аквапарку?

  • Літній Аквапарк в осінньо-зимовий період не працює.

  1. Які гірськолижні курорти знаходяться найближче до комплексу?

  • Гірськолижний курорт Синяк, Поляна.

  1. Які туристичні місця можуть відвідати гості?

  • Мукачівський та Ужгородський замки, Оленяча ферма (Хустський р-н), замок Кохання Сент Міклош (Мукачівський р-н), “Замок Тамплієрів” (Ужгородський р-н).

  1. Чи є на території криті басейни?

  • В комплексі немає критих басейнів. В холодну пору року термальні джерела забезпечують комфортну температуру води в басейнах (+36… +38 С).

  1. Чи комфортно купатись у термальній воді, якщо на вулиці прохолодно?

  • У термальних басейнах комфортно купатись при будь-якій погоді.

  1. Які умови придбання та входу по абонементу?

  • Продаж абонементів здійснюється на рецепції комплексу. В продажу є абонементи на 20 годин – 2500 грн. та 40 годин – 5000 грн.

  • Термін дії абонементу – 1 рік від моменту першого відвідування.

  • При кожному відвідуванні потрібно надавати дійсний абонемент.

  • Абонемент дозволяє одночасне відвідування до 4 осіб.

  • Час відпочинку знімається похвилинно з кожної особи.

  • Залишок часу по абонементу друкується на чеку при завершенні відвідування всіма гостями, що по ньому відпочивали.

  1. Чи входить відвідування саун при проході по абонементу?

  • Так, у кожного гостя включено 30 хв відвідування “Королівських саун”.

  1. Яка зараз погода в Косино?

  • Прогноз погоди в с. Косонь на популярних метеорологічних сайтах:

  1. Чи будуть діяти ранкові тарифи?

  • На даний момент ранкові тарифи не діють.

  1. Чи діють знижки для пенсіонерів?

  • На даний момент відсутні.

  1. Чи діють знижки для воїнів АТО?

  • Так, ціна 300 грн. за 3 год. (при наявності посвідчення з 2014 року).

  1. Чи можна розрахуватись банківською карткою?

  • Так, Ви можете розрахуватись банківською карткою.

  1. Що потрібно брати з собою на відпочинок з речей?

  • Купальний костюм, рушник, капці. У разі відсутності даних речей все можна придбати на території комплексу.

  1. Чи можна взяти в оренду халати, рушники?

  • Так, в нас є оренда халата та рушника. Оренда халата – 100 грн., рушника – 50 грн.

  1. Чому діти до 150 см не відвідують сауни?

  • Це може бути шкідливо для їхнього здоров’я.

Готель  “Iváncsó Birtok

  1. Як можна забронювати номери в готелі “Iváncsó Birtok”?

  • Забронювати номери можна online з 5% знижкою тут: Готель

    Для бронювання необхідно: погодитись з правилами проживання готелю, натиснути кнопку “БРОНЮВАТИ”, обрати дати відпочинку, підібрати тип номеру, вказати детальну інформацію проживаючих, сплатити.

  • За багатоканальним телефоном 0 800 303 200 (безкоштовно) або + 38 067 907 55 00.

  • На рецепції готелю.

  1. Яка вартість номерів?

Тип номеру

Вартість номера за добу, грн.

20.09.2019 – 28.12.2019;

20.01.2020 – 20.04.2020*

 29.12.2019 – 03.01.2020

(від 2-х ночей)

  04.01.2020 –
19.01.2020

Номер “Мансарда Романтік”

 5 400 / 4 860

7 400

6 400

Номер “Стандарт”

 5 900 / 5 310

7 900

6 900

Номер “Мансарда Делюкс”

 6 000 / 5 400

8 000

7 000

Номер “Делюкс”

 7 000 / 6 300

9 000

8 000

Номер “Сімейний”

 8 500 / 7 650

10 500

9 500

Номер “Сімейний Делюкс”

 9 000 / 8 100

11 000

10 000

Номер “Люкс”

 12 500 / 11 250

14 500

13 500

Королівський номер

 15 000

17 000

16 000

*ціна зі знижкою 10% діє на раннє бронювання до 15 листопада 2019 р.

  1. Що входить до вартості номеру?

   У вартість номеру для Гостей термал-готелю “Iváncsó Birtok” включено повний пакет послуг та бонусів для цілющого оздоровлення та безтурботного і незабутнього відпочинку:

  • Харчування “Повний пансіон” – сніданок, обід, вечеря. “Шведський стіл” з широким вибором страв закарпатської, угорської, української та європейської кухонь (працює з 7:30 по 21:30);

  • 5 басейнів з унікальною термальною водою та 2 басейни з прісною водою – відкрито для гостей готелю з 06:00 до 24:00;

  • Лише для проживаючих готелю відвідування комплексу з 7 “Королівських саун” – без обмежень з 10:00 до 19:30 та з 21:00 до 23:00;

  • Автомобільна стоянка на весь період проживання;

  • Піднос багажу;

  • Відповідно до сезону кожен гість отримує м’який халат і 3 махрові рушники для користування в номері та окремо рушник для бассейну, в тому числі діти.

  • Широкий вибір ексклюзивної косметики та різних необхідних аксесуарів в залежності від типу номера, таких як шампунь, кондиціонер, гель для тіла та ін.

  • Набір гостинності – електрочайник, кава, чай, питна вода;

  • Сейф;

  • Wi-Fi;

  • Комплімент від готелю – унікальне брендоване вино і кошик з фруктами в номері при поселенні.

  1. Який час заїзду та виїзду?

  • Заїзд з 15:00 , виїзд до 12:00.

  1. Які є розваги на території для дітей?

  • Аквапарк (у літній період);

  • Дитячий басейн з термальною водою і водною гіркою (у літній період);

  • Дитячий аніматор, ігрова кімната (для дітей від 2-х до 7 років) ;

  • Міні-зоопарк;

  • Оренда велосипедів (у літній період);

  • Тренажерний зал на відкритому повітрі (у літній період);

  • Мотузковий парк для дорослих та дітей (у літній період);

  • Настільний теніс (у літній період);

  • Водний футбол (у літній період).

  1. Які умови оплати номеру?

  • 100 % передоплата.

  • Термін дії бронювання без оплати – 2 банківських дні, після чого скасовується.

  1. Чи можлива відміна бронювання?

  • Так, але кошти повертаються з утриманням вартості 1 доби.

  • Можливе перенесення бронювання на зручний для Вас період.

  1. Чи повертаються кошти, якщо гість виїзжає раніше?

  • Кошти повертаються з утриманням вартості 1 доби.

  1. Чи є в готелі одномісні номери?

  • За бажанням в номері може проживати один гість.

  1. Чи є в готелі послуга трансферу?

  • На даний момент послуга трансферу для проживаючих в готелі відсутня.

  1. Яка максимальна кількість проживаючих у номері?

Тип номеру

 Максимальна кількість проживаючих дорослих та дітей в номері

Дорослі

 Діти до 12 років

 Діти да 6 років

Номер “Мансарда Романтік”

Номер “Стандарт”

Номер “Мансарда Делюкс”

Номер “Делюкс”

2

1

1

Номер “Сімейний”

Номер “Сімейний Делюкс”

3

1

1

Номер “Люкс”

3

2

2

Королівський номер

2

0

0

  1. Що входить у вартість Королівського номеру?

  • Харчування, напої по системі “all inclusive”, королівський масаж, ранній заїзд або пізній виїзд.

  • В комплектацію номера додатково входить: персональне джакузі, масажні крісла, кавова машина, три види халатів особливої якості.

  1. Чи можна забронювати номер з виглядом на басейни?

  • Так, номери категорії “Люкс”.

  1. Де надається послуга харчування повний пансіон”?

  • Гості готелю харчуються у ресторані “Чарда” по типу “шведський стіл”.

  1. Де можна переглянути як виглядають номери?

  • На нашому офіційному сайті Готель

  1. Які діють знижки та акції у готелі?

  • Програма лояльності для постійних гостей готелю;

  • тариф “Святковий”;

  • акція на раннє бронювання;

  • для групових та корпоративних поселень: від 100 тис. надається 5% знижка, від 500 тис. – 10% знижка та від 1 млн. – індивідуальні умови.

  1. Як забронювати номер по тарифу Cвятковий?

  • Детальна інформація тут: Готель

  • В день народження гостя очікує сюрприз.

  1. Чи можна оформити ранній заїзд та пізній виїзд?

  • Так, оплата 50 % від вартості номеру при наявності вільного номеру. Гості отримують бонус – відвідування басейнів в день заїзду і виїзду, залишивши речі у камері зберігання.

  1. Як заздалегідь потрібно бронювати номер?

  • За наявності вільних номерів проводити бронювання можливо в будь-який час.

  • Рекомендуємо бронювати номери за 3-4 тижні до заселення.

  1. Чи є в номері холодильник?

  • В комплектацію номера входить холодильник з міні-баром та винний бар, проте вони не призначені для зберігання продуктів харчування.

  1. Чи є в номері кондиціонер?

  • Так.

  1. Чи потрібно окремо оплачувати за паркову?

  • Парковка безкоштовна.

  1. Що таке страховий депозит?

  • Це можливість оплати браслетом додаткових послуг і товарів комплексу та гарантія збереження майна готелю для наших гостей.

  1. Які додаткові послуги надаються в готелі?

  • Spa-процедури (масаж, скрабування, обгортування), послуги прання, прасування, міні-бар, винний бар.

  1. Чи можливе проживання з тваринами?

  • Неможливе.